piątek, wrzesień 20, 2024

Paczka do Anglii – na co warto zwrócić uwagę podczas nadania przesyłki do Wielkiej Brytanii?

0
Paczka do Anglii

W Wielkiej Brytanii mieszka ponad 900 tysięcy Polaków, chociaż nieoficjalnie mówi się o liczbie blisko 1,5 miliona osób. Nic więc dziwnego, że przesyłki do Anglii są wysyłane bardzo często. Dlatego też większość kurierów na rynku oferuje szybkie paczki do Anglii. Zanim przygotujemy swoją wysyłkę, warto jednak sprawdzić, czego nie wolno wysyłać do Anglii, ile trwa wysyłka i co należy zrobić przed nadaniem paczki.

Ubezpieczenie domu – co obejmuje?

0
Ubezpieczenie domu

Dla wielu z nas dom jest ostoją spokoju oraz miejscem, w którym czujemy się najbezpieczniej. Często jest również najcenniejszym, co mamy. Dlatego też niezwykle ważne jest to, by zadbać o jego ubezpieczenie. Co obejmują pakiety oferowane przez Towarzystwa Ubezpieczeniowe? I dlaczego warto skorzystać z ich oferty? Dowiesz się z tego artykułu.

Po co komu druk fleksograficzny?

0
Po co komu druk fleksograficzny

Wielu osobom niewiele mówi termin druk fleksograficzny oprócz tego, że kojarzy się z drukowaniem. Jest to stosunkowo nowa technologia, która już zyskała rzeszę zwolenników ze względu na swoją innowacyjność i ogromne możliwości. Klienci biznesowi bardzo chętnie po nią sięgają do produkcji opakowań i materiałów reklamowych.

Oprogramowanie dedykowane – komu zlecić jego stworzenie?

0
oprogramowanie dedykowane

W informatyce, podobnie jak w innych branżach, doskonale sprawdza się stwierdzenie iż: „jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego”. Potwierdzenia tego stanu rzeczy wcale nie trzeba szukać daleko. Korzystanie z gotowych rozwiązań programistycznych zwykle funkcjonujących w ramach otwartych kodów źródłowych (Open Source) jest zwykle nie tylko ograniczone względem funkcjonalności, ale również narażone na niebezpieczeństwo ataku hakerskiego.

W szczególności w przypadku realizacji dużych, złożonych projektów informatycznych, ale także i mniejszych, aczkolwiek kluczowych realizacji, rzetelne firmy programistyczne oraz doświadczeni projekt managerowie będą sugerować oprogramowanie dedykowane. Jest to oprogramowanie tworzone przez software house (profesjonalną firmę programistyczną) w sposób kompleksowy i jednocześnie idealnie odpowiadający potrzebom i oczekiwaniom zamawiającego.

Oprogramowanie dedykowane, jak sama nazwa wskazuje, jest dedykowane nie tylko konkretnej firmie, ale konkretnym przedsięwzięciom biznesowym. Może dotyczyć zarówno stworzenia strony internetowej, aplikacji webowej lub mobilnej, ale również oprogramowania do prowadzenia szkoleń czy oprogramowania do budowania odpowiednich relacji z klientami. Może również pomagać kadrze menedżerskiej w opracowywaniu comiesięcznych raportów i sprawozdań dla zarządu, czy usprawniać tworzenie i wysyłkę mailingów i newsletterów dla pracowników działu marketingu i sprzedaży.

Popularne oprogramowanie dedykowane

Posiadanie dedykowanych rozwiązań programistycznych stanowi solidną przewagę konkurencyjną. Może wiązać się nie tylko z wdrożeniem nowoczesnej szaty graficznej aplikacji, ale także funkcjonalnością która nie tylko będzie przyjazna użytkownikom i spełni ich oczekiwana, jak również będzie sprzyjać lepszemu rozczytywaniu jej przez roboty internetowe, a przez i pomagać w procesie jej pozycjonowania.

Najbardziej popularnych oprogramowaniem dedykowanym są aplikacje webowe. Pod tym pojęciem mieszczą się wszelkiego rodzaju (popularnie, aczkolwiek błędnie określane) strony internetowe, fora internetowe, blogi czy sklepy www. To największa kategoria oprogramowania dedykowanego i jednocześnie kategoria, w której specjalizuje się najwięcej firm programistycznych.

Oprogramowanie dedykowane BOK

Tworzenie CRM, czyli tworzenie systemu do zarządzania relacjami z klientami, to oprogramowanie dedykowane BOK (Biuru Obsługi Klienta). Każda firma posiada bazę obecnych klientów, ale również i sposoby na pozyskiwanie bazy potencjalnych klientów. Od oprogramowania i rzetelności wprowadzanych do niego danych zależy zarówno szybkość obsługi dotychczasowych klientów, ale również i jakość konwersacji, w tym rozwiązywanie ich bieżących potrzeb i utrzymywanie pozytywnych relacji skłaniających do ponownego korzystania z oferty danej firmy.

Dedykowane oprogramowanie dla BOK jest jednym z najczęściej tworzonych programów o funkcjonalności dopasowywanej do indywidualnych potrzeb zamawiającego. Choć istnieje wiele gotowych CRM, to często ich dostosowywanie oraz rozbudowa funkcjonalności przewyższa koszt stworzenia własnego CRM.

Firma tworząca oprogramowanie dedykowane

Jedną z firm tworzących oprogramowanie dedykowane jest krakowski software house – BW dev. Jest to firma programistyczna, która realizuje zamówienia na dedykowane aplikacje webowe, aplikacje mobilne, CRM, a nawet cieszące się ostatnio ogromną popularnością – LMS (learning management system), czyli platformy e-learningowe.

Ich realizacje cieszą się zarówno funkcjonalnością i wyglądem dopasowanym do indywidualnych potrzeb zamawiającego, ale także i szybkością oraz niezawodnością, co jest szczególnie istotne w przypadku oprogramowania do bieżącej obsługi użytkowników lub klientów oraz usprawniania procesów zachodzących w firmie.

Kontakt z firmą programistyczną BW dev możliwy jest poprzez:

  • formularz na stronie internetowej: www.bwdev.pl
  • e-mail: kontakt@bwdev.pl
  • telefon: 602 193 108
  • osobistą wizytę w siedzibie firmy: ul. Szlak 20/13, 31-153 Kraków

Stolarz – jak nimi zostać?

0
cukiernik

Z pewnością kiedyś zastanawialiśmy się jak to jest być stolarzem. Taka praca chociaż jest rzadkością, jest bardzo cenionym profesją. Osoby pracujące na takim stanowisku są niezwykle potrzebne w naszym społeczeństwie. No właśnie, ale co zrobić, żeby zostać stolarzem? Jaką szkołę należy skończyć, żeby wykonywać taki zawód? Przekonajmy się!

Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/jak-zostac-stolarzem/

Gdzie stolarz może zdobyć wykształcenie?

Jeżeli rozważamy nad rozpoczęciem kariery zawodowej jako stolarz, to powinniśmy zacząć już od wyboru szkoły średniej. Strzałem w dziesiątkę będzie szkoła branżowa o zawodzie stolarza. Możemy zdecydować się również na technikum, lub szkołę budowlaną czy szkołę rzemiosło drewnianych. Takich zawodów możemy szukać również w technikum, które kształci na na stolarza artystycznych. Zawód ten dotyczy tworzenia drewnianych elementów lub wytwarzania całych mebli. Wyżej wymienione szkoły będą dawały nam odpowiednią wiedzę, awina niezakończone będą uzyskaniem kwalifikacji zawodowych oraz pozwolą nam pełnić obowiązki zawodowe jako stolarz. Taki zawód jest pewnością bardzo szeroko rozumianym i drobiazgowy. Wybór szkoły średniej na samym początku ma ogromne znaczenie, ponieważ zawarte są tam plusy i minusy dotyczące każdego wyboru. Szkoła branżowa nakłada nacisk na praktykę zawodową. Kilka dni w tygodniu uczeń będę spędzał na praktykach i pracy ze starszymi kolegami po fachu. Dzięki temu otrzyma on bezcenny zdolności, a także zaliczy obowiązkowe praktyki zawodowe.

Czy na szkole średniej kończy się edukacja stolarza?

Ukończenie egzaminu po szkole średniej uprawnia nas do wykonywania pracy w zawodzie. Jednak na tym nasza edukacja wcale się nie kończy. Możemy cały czas rozwijać się i poszerzać swoje umiejętności i kwalifikacje zawodowe. W takim celu możemy przystąpić do egzaminu. W takim celu stajemy się znacznie cenniejsi na rynku pracy dla naszych przyszłych pracodawców.

Zobacz też: http://www.investray.pl/jak-wygladaja-zarobki-stolarza/

Czy energia słoneczna w Polsce jest opłacalna?

0
Czy energia słoneczna w polsce jest opłacalna

Od pewnego czasu solary słoneczne są coraz bardziej popularne. Nowoczesne panele fotowoltaiczne można coraz częściej spotkać na dachach wielu budynków. I jest to bardzo korzystne rozwiązanie, bowiem fotowoltaika na przestrzeni lat przynosi bardzo wiele korzyści.

Projektowanie stron internetowych w Lublinie – Spełnij trzy najważniejsze warunki!

0
Projektowanie stron internetowych w Lublinie - Spełnij trzy najważniejsze warunki!

Strona internetowa to sposób na zaistnienie na rynku i dotarcie do możliwie jak najliczniejszego grona odbiorców. Za jej pomocą można bowiem wyróżnić się na tle konkurencji i zostać zauważonym. Aby jednak tak się stało, koniecznie trzeba spełnić kilka warunków. Stając przed wyborem firmy, która zajmie się projektowaniem strony Twojego przedsiębiorstwa w Lublinie, koniecznie sprawdź w pierwszej kolejności, czy spełni ona Twoje oczekiwania w kontekście poniżej opisanych kryteriów.

Warunek nr 1 – Unikalny wygląd

Zajrzyj do portfolio wybranej przez Ciebie firmy i sprawdź, czy strony internetowe jej projektu cechują się unikalnym wyglądem. Wybrana przez Ciebie Agencja powinna tworzyć projekty utrzymujące się w trendach, które jednak przez wiele lat niezmiennie będą zachwycały swoją stylistyką. Szata graficzna powinna być dostosowana do wszelkiego rodzaju urządzeń mobilnych, co pozwoli każdemu użytkownikowi swobodnie odczytywać treści, niezależnie od wykorzystywanego urządzenia. Strony www w Lublinie powinny więc cechować się wysoką jakością pod względem estetycznym i funkcjonalnym.

Warunek nr 2 – Oferowanie autorskiego programu zarządzającego

Firma zajmująca się tworzeniem strony internetowej w Lublinie powinna zaoferować Ci możliwość korzystania z autorskiego programu zarządzania treścią. Dzięki temu otrzymasz pełen dostęp do witryny, co pozwoli Ci samodzielnie modyfikować stronę zgodnie z Twoimi wymaganiami i aktualnymi potrzebami. Dzięki temu bez znajomości języków programowania, będziesz mógł samodzielnie nanosić wszelkie niezbędne zmiany. Tego rodzaju usługę obejmującą instalację dodatkowego systemu oferuje marka IBIF. Tworzenie stron internetowych w IBIF to realizacja planów i koncepcji dzięki odpowiednim narzędziom.

Warunek nr 3 – Zgodność Google

Nie bez znaczenia przy projektowaniu stron internetowych w Lublinie jest też wzięcie pod uwagę wszelkich kwestii związanych z uwzględnieniem wymagań Google. Jest to bowiem niezbędne, aby Twoja strona internetowa finalnie dotarła do szerokiego grona odbiorców. Zwróć więc uwagę, czy firma, którą wybierzesz, oferuje w cenie audyt SEO i pomoc w spełnieniu niezbędnych wymagań ważnych z punktu widzenia widoczności strony.

Kompleksowe zaopatrzenie warsztatu samochodowego

0
kompleksowe zaopatrzenie warsztatów

Kompleksowe zaopatrzenie warsztatu samochodowego to usługa świadczona zwykle przez wyspecjalizowane podmioty gospodarcze. Ich doświadczenie oraz know-how pomagają zoptymalizować proces świadczenia usług serwisowych przez warsztaty, głównie w kontekście wyboru niezbędnego sprzętu oraz jego dopasowania do układu pomieszczeń.

W zależności od rozmiarów niezbędnej inwestycji, kompleksowe wyposażenie warsztatu może oscylować od kilkudziesięciu tysięcy złotych do nawet kilkuset. Przy tego typu inwestycji warto więc skorzystać z pomocy specjalistów. Można również skorzystać z pomocy WOOP Automotive. Właściciela pierwszej i jednocześnie największej platformy internetowej łączącej producentów i dystrybutorów elementów wyposażenia warsztatów samochodowych z klientami biznesowymi. Funkcjonuje ona pod adresem domenowym: woopauto.com

Czym jest WOOP?

WOOPauto to najprościej rzecz ujmując internetowy sklep motoryzacyjny. Przynajmniej tak wygląda na pierwszy rzut oka. Przejrzysty podział kategorii produktowych obejmuje m.in. kategorię: wyposażenie warsztatów. To w niej można znaleźć niezbędny sprzęt, tj.:

  • elektronarzędzia i narzędzia,
  • meble warsztatowe,
  • kompresory i instalacje sprzężonego powietrza,
  • podnośniki, wyciągarki i podpory,
  • prasy,
  • specjalistyczny sprzęt wykorzystywany w serwisie akumulatorów, ogumienia, olejów i smarów, płynów roboczych, układu klimatyzacji czy zasilenia paliwem,
  • urządzenia do kontroli geometrii kół,
  • normalia (bezpieczniki, nity, nakrętki, śruby, uszczelki, węże, opaski zaciskowe, itp.) oraz wiele innych.

W przypadku trudności w znalezieniu właściwego sprzętu lub części, platforma WOOPauto posiada rozbudowaną wyszukiwarkę produktów. Umożliwia ona wyszukiwanie produktów po nazwie, numerze katalogowym, producencie i kategorii. Pomocą służy też zespół profesjonalnych doradców, który wskaże bezpośrednio lokalizację poszukiwanego produktu, lub w przypadku jego niedostępności, zaproponuje produkt alternatywny tudzież potencjalny czas oczekiwania na jego ponowną dostępność.

WOOPauto – co wyróżnia ten marketplace?

To, czym wyróżnia się WOOPauto na tle innych internetowych sklepów motoryzacyjnych to to, że jest to marketplace branży automotive. Co to oznacza? Oznacza to, że przez platformę można nabyć sprzęt bezpośrednio od producentów lub głównych dystrybutorów, bez dodatkowych pośredników, którzy jedynie generują dodatkowe koszty, a przez to i podnoszą cenę oferowanego zaopatrzenia warsztatu samochodowego.

Dodatkowym wyróżnikiem WOOPa (bo tak pieszczotliwie nazywana jest platforma WOOPauto) jest fakt, iż w przypadku większych zamówień możliwe jest zorganizowanie licytacji. Biorą w niej udział dostawcy sprzętu i części samochodowych. Organizator licytacji może otrzymać wiążącą ofertę np. na kompleksowe wyposażenie warsztatu samochodowego, czasem nawet niższą o kilkanaście procent niż w przypadku zamawiania sprzętu przez wyspecjalizowane podmioty gospodarcze.

Zakupów części i sprzętu niezbędnego do zaopatrzenia warsztatu samochodowego mogą dokonywać wyłącznie zarejestrowane i jednocześnie czynne podmioty gospodarcze. Na etapie rejestracji konta weryfikowana jest zgodność wprowadzonych danych m.in. z Centralną Ewidencją Informacji o Działalności Gospodarczej oraz Krajowym Rejestrem Sądowym. Sprawdzeniu podlegają zarówno użytkownicy rejestrujący konto Klienta, jak i firmy rejestrujące się w charakterze Sprzedawcy. W przypadku wątpliwości konto nie jest aktywowane przez administratora i oczekuje przedstawienia dokumentów potwierdzających istnienie firmy. Wszystko to ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno podmiotom kupującym, jak i sprzedającym przez platformę funkcjonującą pod adresem internetowym: woopauto.com.

WOOPauto to polski serwis internetowy, zarządzany przez spółkę z siedzibą w Wieluniu. Jest aktualnie jedną z najbardziej prężnie rozwijających się platform internetowych branży motoryzacyjnej. Stanowi przykład doskonałej organizacji, właściwej prezentacji produktów, profesjonalnej i rzetelnej obsługi klientów biznesowych oraz tego, że co dobre – to polskie!

Wystawianie faktur online – sprawdź korzyści

0
Wystawianie faktur online
fot. pixabay.com

Wystawianie faktur online zdobywa z roku na rok coraz większą popularność, dlatego też warto bliżej mu się przyjrzeć. Niniejszy artykuł to doskonała propozycja dla tych firm, które chcą poznać największe korzyści związane z wystawianiem faktur przez Internet i dowiedzieć się jednocześnie, czy w praktyce warto skorzystać z tego rozwiązania.

Faktury online – co trzeba wiedzieć?

Fakturowanie online  to nic innego jak wysyłanie faktur mailem  do klientów. W Polsce jak i zresztą na całym świecie dokumenty elektroniczne przesyła się zazwyczaj w formacie PDF. Warto  zaznaczyć, że nawet w momencie wydrukowania przez klienta otrzymanej faktury, w dalszym ciągu będzie ona tak naprawdę fakturą online. Zgodnie z aktualnym prawem faktury elektroniczne są tak samo ważne jak tradycyjne faktury papierowe oraz nie jest wymagana zgoda klientów na przesyłanie faktur drogą elektroniczną.

Jakie korzyści niesie wystawianie faktur online?

Jak już wspomniano, e-faktury online mają wiele mocnych stron, dlatego też z tego typu rozwiązania korzysta coraz więcej firm. Jedną z podstawowych zalet jest oczywiście szybki sposób wystawienia dokumentu. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom  (np. e-Księgowość od PKO Banku Polskiego), zaledwie w kilka sekund można wygenerować faktury i rozesłać je do wybranych klientów. Jest to bardzo praktyczne i niesłychanie wygodne rozwiązanie. Wystawianie faktur online jest proste i intuicyjne, dlatego też nie wymagana jest do tego  specjalistyczna wiedza  księgowa.

Dlaczego warto?

Wystawianie faktur online w iPKO to wygodne rozwiązanie, pozwalające zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze.  ręczne wypisywanie faktur oraz wysyłanie ich pocztą jest czasochłonne oraz wiąże się z dodatkowymi kosztami. Wysyłanie faktur online jest bezpłatne. Z racji tego, że nasi klienci szybciej otrzymają fakturę, to można liczyć na zdecydowanie szybsze uzyskanie finansowania. Faktoring w wielu firmach odgrywa bardzo ważną rolę, dlatego też warto zwrócić szczególną uwagę na ten element.

Personalizacja faktur wysłanych mailem

Opisując zalety wystawiania faktur online warto wspomnieć także o możliwości personalizacji dokumentów. Dzięki tej możliwości, można zbudować pozytywny wizerunek swojej marki i znacząco poprawić rozpoznawalność. Warto skorzystać z pomocy rzetelnej firmy, która pomoże w zaprojektowaniu oryginalnego i niepowtarzalnego szablonu dla faktur online.

Cykliczność wystawiania faktur

Sporą zaletą aplikacji do wystawiania faktur online jest optymalizacja procesu wystawiania faktur, dzięki czemu można zaoszczędzić dużo czasu. Sprawdza się to doskonałe przede wszystkim w przypadku tych firm, mających bazę klientów, którym co miesiąc wystawiają te same faktury . Dzięki prostym mechanizmom można monitorować faktury i sprawnie weryfikować, czy płatności od kontrahentów zostały opłacone. Automatyczny obieg dokumentów odgrywa bardzo ważną rolę nie tylko w korporacjach, ale również w niewielkich firmach.

Baza danych w programie do faktur

Przy wystawianiu faktur online istnieje możliwość skorzystania z automatycznego importu danych i ograniczyć ryzyko błędnego wystawienia dokumentu. e-Księgowość od PKO Banku Polskiego umożliwia stworzenie bazy swoich klientów i kontrahentów, dzięki czemu wystawianie faktur online przebiega bardzo sprawnie. W ostatnim czasie coraz większą popularność zyskują bazy danych przechowywane w chmurze, dzięki której można wystawiać faktury swoim klientom z każdego urządzenia, które ma dostęp do sieci.

Wystawianie faktur online – jeszcze więcej korzyści!

Faktury online są łatwiejsze w przechowywaniu. Tradycyjne dokumenty papierowe niestety zajmują sporo miejsca i co najgorsze zdecydowanie łatwiej je zniszczyć. Przy archiwizowaniu faktur elektronicznych pamiętać należy jedynie o robieniu kopii zapasowych. Dla wielu osób  zaletą faktur online może okazać się również to, że w razie potrzeby w krótkim czasie można odnaleźć potrzebne dokumenty.

Przeglądanie sterty papierowych dokumentów niestety nie należy do najprzyjemniejszych zadań. Przechowując dokumenty w formie elektronicznej, można błyskawicznie odnaleźć niezbędne faktury. Poprawa efektywności własnej pracy jest kluczem do sukcesu w wielu firmach, dlatego też warto jak najszybciej skorzystać z olbrzymiego potencjału e-Księgowości od PKO BP.

Usługi księgowe w Poznaniu dla mikro i małych przedsiębiorstw

0
Usługi księgowe w Poznaniu

Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce nie należy do najprostszych. Wymaga od przedsiębiorcy nie tylko rzetelnego świadczenia własnych usług połączonych z umiejętnością prowadzenia skutecznych akcji marketingowych, jak również znajomości ciągle zmieniających się przepisów prawa oraz ich poprawnego stosowania m.in. w zakresie rozliczania przychodów i kosztów czy obsługi kadrowo-płacowej.

W związku z ogromnym rozmiarem biurokracji oraz często nieprecyzyjnymi przepisami, wielu przedsiębiorców decyduje się oddelegować część zadań na zewnątrz, tj. innym firmom wyspecjalizowanym w danej dziedzinie. Najczęściej dotyczy to usług księgowych oraz wspomnianego wcześniej outsourcingu obsługi kadrowej i płacowej.

Księgowość w Poznaniu

W Poznaniu, stolicy województwa wielkopolskiego, działa wiele biur rachunkowych rzekomo świadczących kompleksowe usługi księgowe. Najłatwiej to sprawdzić wpisując w wyszukiwarkę frazę: „usługi księgowe Poznań”. W wynikach wyszukiwania znajdziemy szereg różnego rodzaju biur rachunkowych, a po ich analizie stron dojdziemy do wniosku, że ich zakres jest skrajnie różny. W jaki zatem sposób wybrać właściwe biuro księgowe, które terminowo i zgodnie z prawem będzie wywiązywało się z prowadzenia księgowości firmy? Oto kilka wskazówek.

Świadectwo kwalifikacyjne

Przede wszystkim należy zacząć od weryfikacji wiedzy i doświadczenia biura rachunkowego. Jeżeli zatrudnieni w nim księgowi posiadają świadectwo kwalifikacyjne wydawane przez Ministra Finansów Rzeczpospolitej Polskiej, to możemy mieć pewność, że będzie to biuro z odpowiednią wiedzą i doświadczeniem. A zatem będzie rzetelnie wywiązywało się z powierzonych obowiązków.

Zakres usług księgowych

W dalszej kolejności więc warto zweryfikować zakres usług księgowych biura. Można zrobić to na dwa sposoby. Jeżeli przy pierwszym wyszukiwaniu znaleźliśmy kilka certyfikowanych biur, to:

  1. należy wpisać w wyszukiwarkę różne frazy, np. „pełna księgowość Poznań”, „kpir Poznań”, „ryczałt od przychodów ewidencjonowanych Poznań” i sprawdzić, czy wyświetlają się one w wynikach wyszukiwania. Jeżeli pojawiają się to znaczy, że dane biuro rachunkowe faktycznie należy do grupy nielicznych biur i może świadczyć kompleksowe usługi księgowe. Wówczas warto zajrzeć na jego stronę i przejrzeć szczegóły.
  2. po przeglądnięciu strony należy skontaktować się telefonicznie z danym biurem i sprawdzić, czy są w stanie rozliczyć kompleksowo naszą firmę bez względu na formę prowadzenia działalności.

Dlaczego jest to tak ważne? Głównie dlatego, że w przypadku rozpoczęcia działalności gospodarczej rozliczanej w formie ryczałtu ewidencjonowanego i zmiany w przyszłości formy opodatkowania na inną, nie będzie potrzeby szukania innego biura i przekazywania mu dokumentacji firmowej, tylko to samo biuro będzie mogło kontynuować rozliczanie firmy. To duża oszczędność czasu.

Obsługa kadrowa w Poznaniu

W mieście Poznań obsługa kadrowa i płacowa nie należy do popularnych usług. Trudni się nią zaledwie niewielka część biur księgowych. Wynika to z faktu konieczności posiadania dodatkowej wiedzy z zakresu prawa pracy i umów cywilnoprawnych oraz biurokracji m.in. związanej z prowadzeniem akt osobowych, naliczaniem wynagrodzeń i sporządzaniem dokumentacji pracowniczej czy deklaracji rozliczeniowych.

Dobre biuro księgowe w Poznaniu

Wbrew pozorom trudno znaleźć jest biuro księgowe w Poznaniu, które świadczy pełen zakres usług księgowych wraz z obsługą kadrowo-płacową. Podjęliśmy wyzwanie i udało się nam znaleźć takie, które spełnia wszystkie wymienione wyżej kryteria.

Jest nim AK-PLUS Biuro Rachunkowe Anna Klupczyńska. Biuro księgowe znajduje się przy ul. Bogusławskiego 30/5 w Poznaniu. Cieszy się nienaganną opinią oraz licznymi rekomendacjami pisemnymi wśród znanych i cenionych firm z Poznania i okolicy. Świadczy kompleksowe usługi księgowe w zakresie rozliczania ksiąg handlowych (pełna księgowość), kpir (podatkowej księgi przychodów i rozchodów), przychodu ewidencjonowanego i rozliczania PIT dla osób fizycznych oraz usługi outsourcingu usług kadrowo-płacowych dla mikro i małych przedsiębiorstw z Poznania i powiatu poznańskiego.

Z firmą księgową AK-PLUS Biuro Rachunkowe Anna Klupczyńska można skontaktować się:

  1. osobiście: ul. Bogusławskiego 30/5, 60-214 Poznań
  2. telefonicznie: tel.: +48 61 866 76 53 lub kom.: +48 601 781 634
  3. mailowo: e-mail: kontakt@biurorachunkowe-poznan.eu
  4. poprzez formularz na stronie: www.biurorachunkowe-poznan.eu

ZOBACZ TEŻ