czwartek, wrzesień 19, 2024

Jak pisać reklamy, które odniosą sukces?

0

Stworzenie odpowiedniej, profesjonalnej, chwytliwej i przede wszystkim skutecznej reklamy to nie lada wyzwanie. Czym się kierować tworząc przekaz reklamowy? Co uwzględnić w materiałach reklamowych, by zainteresować potencjalnych klientów? W jaki sposób się wyróżnić na rynku, gdzie jest spora konkurencja?

Chcąc stworzyć skuteczną ofertę reklamową warto w pierwszej kolejności zapoznać się z tym, co już oferuje rynek. Dzięki temu nie tylko unikniemy powielania oferty i formy przekazu, ale także dowiemy się, jaki typ reklamy spotyka się z największym uznaniem wśród odbiorców.

Jak pisać reklamy, które odniosą sukces?

Tworząc reklamę musisz jasno określić cel, który chcesz osiągnąć. Zazwyczaj oferty reklamowe nakierowane są na zwiększenie sprzedaży danego produkty lub oferty. Reklama może jednak także skutkować wypracowaniem świadomości marki wśród grupy odbiorców, która nas interesuje, może także zwiększyć ruch na stronie sklepu, czy doprowadzić do zwiększenia zainteresowania naszą ofertą.

Pamiętaj, by w ofercie reklamowej odpowiednio przedstawić zalety produktu, czy oferty, którą przedstawiamy. Najlepszym rozwiązaniem będzie sporządzenie listy zalet tego, co chcemy zareklamować, następnie ustalenie, co jest najbardziej korzystne dla odbiorców i co najbardziej zainteresuje potencjalnych klientów. Na te elementy powinniśmy kłaść największy nacisk w przekazie- pamiętajmy, że oferta reklamowa nie może posiadać zbyt wielu szczegółów i informacji, gdyż odbiorca będzie miał trudności z zapamiętaniem wszystkiego, w rezultacie oferta wyda mu się niezbyt atrakcyjna. Skupmy się zatem na kilku głównych, najmocniejszych cechach towaru, na których będziemy opierać dalszą strategię marketingową. Pamiętaj także, by zalety produkty przedstawiać w sposób konkretny i bezpośredni, jednak także jasny i zrozumiały dla przeciętnego odbiorcy.

Tworząc ofertę reklamową warto także odnieść się do konkurencji. Porównanie naszego produktu do towaru oferowanego przez konkurencje wydawać by się mogło dość ryzykownym posunięciem, jednak tego typu krok może przynieść sporo korzyści, pod warunkiem, że przedstawiając ofertę konkurencji, równocześnie wzmocnimy nasz przekaz o dodatkowe zalety, które ma nasz produkt, tym samym wyróżniając się na tle konkurencyjnego towaru.

Poza konkretnymi informacjami równie ważna jest forma przekazu. Komunikat musi być jasny i prosty, jednak równocześnie profesjonalny i rzeczowy. Nie zapominajmy także o tym, że większość z nas jest wzrokowcami- odpowiednia szata graficzna, czy wykorzystanie wizerunku osoby budzącej w odbiorcach sympatię, z pewnością zadziała korzystnie na skuteczność reklamy.

Jednak aby odpowiednio dopasować przekaz do potrzeb i oczekiwań konsumentów, należy sprecyzować grupę odbiorców. Pamiętajmy, że zarówno forma, jak i treść reklamy będzie znacznie się różniła w przypadku osób młodych i w przypadku odbiorców starszych.

Dobrym rozwiązaniem dodatkowo zachęcającym odbiorców do zakupu towaru czy skorzystania z oferty jest przedstawienie korzyści posprzedażowych. Najczęściej jest to rabat na kolejne zakupy, możliwość uzyskania darmowej konsultacji technicznej czy zapewnienie serwisu.

Przygotowanie odpowiedniej reklamy bez wątpienia nie należy do najprostszych zadań, w związku z tym warto zdecydować się na pomoc profesjonalistów z zakresu marketingu, którzy specjalizują się w tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych.

 

Jak napisać atrakcyjną ofertę handlową?

0

Dobra reklama to klucz do sukcesu. Jak przekonać potencjalnego klienta do skorzystania z oferty, zwłaszcza, gdy na rynku jest spora konkurencja? Co powinna zawierać dobra oferta handlowa, by skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorcy?

Oferty handlowe zazwyczaj są bardzo podobne, w związku z czym osoba spotykająca się z tego typu przekazem ma spory dylemat, na którą opcję warto się zdecydować, by była najkorzystniejsza. Niestety reklamodawcy często popełniają ten sam błąd, który polega na tym, że forma i sposób przedstawienia oferty jest atrakcyjny wizualnie, jednak nie zawiera żadnych konkretów, które od razu przekonałyby potencjalnego klienta do skorzystania z niej. Co zatem zrobić, by pozyskać jak największa ilość klientów?

Jak napisać atrakcyjną ofertę handlową?

Przede wszystkim stwórz atrakcyjną ofertę. Jest to bez wątpienia oczywiste, jednak nie jest to takie proste, jakby się mogło wydawać. Obecnie na rynku jest spora konkurencja w każdej dziedzinie. Jeśli zatem chcemy przebić się przez natłok innych, podobnych ofert, musimy stworzyć przekaz, który nie tylko zwróci uwagę odbiorcy, ale przede wszystkim nakłoni do szybkiego działania, jakim będzie zakup produktu, czy skorzystanie z oferty, którą proponujemy. Komunikaty uwzględnione w przekazie powinny być proste i kierowane bezpośrednio do odbiorcy, najlepiej bezpośrednio, by potencjalny klient miał wrażenie, że oferta była przygotowana z myślą o nim.

Reklama powinna być konkretna, jednak nie zapominaj o tym, by także uwzględniała emocje. Przekaz z emocjami będzie dużo lepiej odbierany niż suche konkrety. Poza tym za sprawą emocji buduje się pewnego rodzaju kontakt i więź z odbiorcą- tego rodzaju przekaz zostanie lepiej zapamiętany niż oferta oparta wyłącznie na konkretnych informacjach.

Przedstaw ofertę w taki sposób, by odbiorca miał wrażenie, że musi zdecydować się od razu, gdyż może ominąć go okazja. Jeśli klient będzie miał zbyt dużo czasu do namysłu z pewnością zrezygnuje z naszej oferty lub zacznie zastanawiać się nad tym, co proponuje konkurencja. Przygotowując ofertę promocyjną, koniecznie uwzględnij ostateczny termin do kiedy trwa promocja- to dodatkowo zmobilizuje odbiorców do działania. Określając konkretny termin pomagasz klientowi określić, czego faktycznie chce.

Przedstawiając ofertę staraj się także budować dramaturgię- to nie tylko stworzy w klientach napięcie, potęgując ciekawość, ale także sprawi, że w oczach odbiorców oferta będzie bardziej korzystna. W przypadku reklam internetowych, jak chociażby mailingu, dobrym rozwiązaniem jest sformułowanie chwytliwego, zachęcającego i intrygującego tytułu, jak chociażby „zostały 24h”/ „to ostatnia szansa”- w tego typu nagłówki odbiorcy chętniej klikają niż w klasyczny przekaz.

Tworząc ofertę handlową nie zapominaj o odpowiednim dopasowaniu przekazu do grona odbiorców. Informacje powinny być rzeczowe, jednak przede wszystkim muszą być jasne i w pełni zrozumiałe dla potencjalnego klienta. Ważne jest także, by komunikat nie był wyłącznie oficjalnym przedstawieniem oferty, ale także, by miał element humorystyczny lub nacechowany emocjami- dzięki temu klienci chętniej zapoznają się z ofertą, zapamiętując ją.

Darmowe konto bankowe – czy naprawdę istnieje?

0

Reklamy w telewizji jednoznacznie wskazują na to, ze na rynku bankowym jest cała masa atrakcyjnych ofert, które opierają się na bezpłatnych kontach. Czy w praktyce jest to jednakże możliwe? Czy faktycznie mamy zero opłat, zero ukrytych kosztów? Zanim zdecydujesz się na otwarcie danego konta, koniecznie powinieneś upewnić się, że to, co proponuje Ci konsultant bankowy dobrze interpretujesz. Sprawdź zatem, za co rzeczywiście nie zapłacisz, a co jednak generować będzie jakieś koszty.

Darmowe konto bankowe – czy naprawdę istnieje?

Zero złotych, lecz z gwiazdką

W każdym przypadku podpisywanej umowy konieczne jest dokładne zweryfikowanie czy prezentowane w reklamach umowy z bankami są w realu bezpłatne. Zawsze trzeba być wyczulonym na drobnym druczkiem napisane adnotacje czy też malutkie gwiazdki, które są swego rodzaju haczykiem w całej ofercie. Możesz uzyskać darmowe konto bankowe, ale musisz spełnić w tym celu kilka określonych warunków – tak jest bardzo często. A zatem nasza pierwsza rada – patrz uważnie, co czytasz i jeszcze uważniej – co podpisujesz. Nawet, jak Twoja umowa zawierana z placówką bankową ma wiele stron, nie idź na łatwiznę, ale doczytuj wszystko szczegółowo, aby nie dać się wyprowadzić na tym niby darmowym koncie w przysłowiowe maliny.

Bezpłatnie, ale…

Jednym z często uwzględnianych w ofertach darmowych rachunków wymogiem jest płatność kartą. A dokładniej na czym to polega? Otóż rzeczywiście, Twoje konto nie będzie generowało żadnych płatności, lecz musisz zrobić kartą bankomatową kilka transakcji. Płatności mogą być wymuszone – czyli na kwotę łączną w miesiącu wynoszącą z reguły kilkaset złotych – dwieście, czasami trzysta, czterysta, a nierzadko nawet i chodzi o wpływy, które muszą być systematyczne i prezentować się na poziomie tysiąca złotych. Wystarczy zatem w praktyce, że na nasze konto będzie trafiało stałe wynagrodzenie z pracy i wtedy dany wymóg spełnimy, ale co jeżeli nie mamy takich dochodów? Wtedy musimy liczyć się z tym, że niestety ale trzeba będzie za prowadzenie konta oszczędnościowego zapłacić.

Za darmo z wyłącznością

Bezpłatne czasami mogą być także takie konta bankowe, które są w sieci. Takie rozwiązania i udogodnienia na dzień dzisiejszy proponuje klientom wyłącznie jedna placówka – Bank Smart. Jeżeli posiadamy u nich SmartKonto, wówczas możemy zupełnie bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów realizować przelewy bankowe, dokonywać wypłat z bankomatów wszelkich sieci, a także sprawdzać stan konta niezależnie od tego, gdzie jesteśmy i ile razy chcemy. Za nic nie zapłacimy. SmartBank nie ma jednakże punktów stacjonarnych. Jeżeli zaś nie przeszkadza nam bazowanie wyłącznie na elektronicznych usługach, nie powinno nic stać na przeszkodzie w tym, żebyśmy z takich usług skorzystali.

Warunki czy standard?

Kiedy dokładnie zapoznasz się z warunkami proponowanej Ci przez bank umowy, koniecznie powinieneś zwrócić uwagę na to, żeby wybrać między opcją dla Ciebie bardziej korzystną. Decydujemy się albo na opcję płatnego konta, zwyczajnego, albo „darmowego”, ale po spełnieniu określonych warunków. Ciężko jest tu generalizować, który wariant jest lepszy, bo wszystko to kwestia indywidualna. Jeśli z konta zamierzasz natomiast regularnie korzystać, z pewnością opcja z warunkami będzie dla Ciebie dobra, bowiem większe jest prawdopodobieństwo, że je spełnisz.

 

Błędny przelew bankowy – co robić?

0

Jeżeli zdarzy się sytuacja, że wykonasz zupełnie przypadkowo niepoprawny przelew bankowy, wcale nie musisz się obawiać, iż przelane na konto nieznajomego środki pieniężne zupełnie stracisz. Jest kilka możliwych form pomyłek w realizacjach transakcji internetowych, ale także i kilka wariantów ich skutecznego odkręcenia. Jakie to możliwości? O tym dowiesz się bezpośrednio w niniejszym poradniku wirtualnym, za pośrednictwem którego poznasz kilka wskazówek odnośnie tego, jak odzyskać niepoprawnie przelane fundusze.

Błędny przelew bankowy – co robić?

Jakiego typu błędy?

Wśród często spotykanych typów omyłek wielokrotnie występują na przykład literówki. Niekiedy wpisujemy mylne dane osobowe naszego adresata, a także możemy w najgorszym wypadku pomylić się, gdy mowa o numerach konta. A zatem, jeżeli dojdzie do literówki- nic się nie dzieje. Taki błąd w ogóle nie jest brany pod uwagę, a w konsekwencji tego, pieniądze bez problemu trafią na konto. Jeżeli podasz natomiast nieodpowiednie dane odbiorcy środków, również nie masz się, co obawiać, gdyż wpisanie złego imienia czy nazwiska, nieuzupełnienie informacji o pełnym adresie, pomyłka w kodzie pocztowym czy numerze domu bądź mieszkania, to nic strasznego. Tutaj również nie ma kłopotu z dotarciem naszych środków pieniężnych na określony rodzaj konta. O ile numer tego konta jest należyty, nie masz powodów do obaw. Co natomiast w momencie, kiedy błędzie wklepiemy na klawiaturze numer rachunku odbiorcy? Wówczas przelew prawdopodobnie zostanie przekierowany na konto użytkownika o takim właśnie numerze, jak ten przez Ciebie podany. Jeśli natomiast wpisałeś numer konta, jaki w ogóle nie istnieje, wtedy do transakcji nie dojdzie wcale, ponieważ przelew zostanie odrzucony. W rejestrach bankowych sprawdzony zostanie dany rachunek, a jeśli nie wystąpi, nie ma co ukrywać, że nam się poszczęści, bowiem środki wrócą do nadawcy.

Jeżeli natomiast podany błędną sumę pieniężną, to także dana kwota w konkretnej formie dotrze do właściciela rachunku, jaki numer uwzględnimy w treści przelewu. O ile oczywiście taką sumę posiadamy na swoim koncie. Jeżeli zaś takich pieniędzy na koncie nie mamy, pojawi się stosowny komunikat o niewystarczającej liczbie środków zgromadzonych na koncie i w konsekwencji tego, zorientujemy się, że coś wpisaliśmy nie tak, jak powinniśmy.

Jak odzyskać utracone środki?

Kiedy transakcję bank zaakceptuje, my kwotę przelejemy, ale nie temu odbiorcy, któremu zapłacić zamierzaliśmy, wówczas możemy za pośrednictwem banku, z którego przelew robiliśmy zwrócić się do przypadkowego adresata naszych funduszy, prosząc go o zwrot środków pieniężnych. Formułowane jest wówczas odpowiednie pismo, które wystosowane jest w celu uzyskania zwrotu gotówki. W takim dokumencie znajduje się termin zwrotu, numer rachunku, na jaki mają być przelane środki a także suma kwoty, którą zamierzamy uzyskać. By do takich sytuacji nie dopuszczać, sprawdź dwa razy, na jakie konto i do kogo przelewasz pieniądze!

 

 

3 sposoby na pożyczkę bez konta bankowego

0

Poza standardowymi kredytami bankowymi, które wymagają załatwiania szeregu różnych formalności, donoszenia dokumentów, zaświadczeń i składania rozlicznych oświadczeń, konsumenci mogą pozyskiwać pożyczki w formie nowoczesnych chwilówek. Oczywiście są to o wiele prostsze metody pozyskiwania zastrzyku świeżej gotówki, ale tak czy inaczej nie bazują one na aż tak wielkich kwotach jak przykładowo kredyty hipoteczne. Warto jednakże je uwzględnić wtedy, kiedy potrzebujemy szybkiej kasy na już. Co ciekawe, istnieje kilka opcji na to, aby otrzymać pożyczkę nawet w nagłych wypadkach, gdy nie dysponujemy kontem bankowym. Jak to możliwe? Spójrz poniżej!

3 sposoby na pożyczkę bez konta bankowego

W większości instytucji parabankowych –bo tak określa się firmy pożyczkujące, inne niż tradycyjne banki, warunkiem niezbędnym do uzyskania funduszy jest prowadzenie konta osobistego. To na tenże, nasz prywatny rachunek wpływa pożyczana suma pieniężna. Niemniej jednak nie każdy takim kontem dysponuje. Powiedzmy, że utraciliśmy pracę zarobkową, a konto w banku generuje przecież pewne koszty za jego prowadzenie przez placówkę, dlatego nie powinno dziwić nikogo, że osoby bezrobotne coraz częściej, chcąc najzwyczajniej w świecie zaoszczędzić, z kont bankowych po prostu rezygnują. Nie skreśla ich to jednakże z możliwości ubiegania się o pożyczkę, ani tym bardziej nie zmusza do zakładania rachunku ROR w celu uzyskania kredytu. W dalszych fragmentach naszej lektury przedstawimy Państwu kilka opcji zastępczych dla konsumentów chcących pozyskać chwilówkę, ale nie mających konta w banku.

Alternatywa numer jeden – czek

Świetnym wariantem jest zamienienie gotówki na czek. Jest to dość innowacyjna forma pożyczania online, która jednakże jest bardzo chętnie praktykowana, w tym między innymi przez takie serwisy branżowe jak Takto czy Aasa oraz Ratka. Metoda udostępniania środków pieniężnych polega tu na dostarczaniu pieniędzy do rąk własnych, a więc bezpośrednio do klienta. W tym celu wysyłany zostaje kurier, który trafia pod wskazany adres z przesyłką w postaci czeku. Zanim wręczy on paczkę, zobligowany jest do zweryfikowania tożsamości konsumenta, a zatem trzeba przygotować dowód osobisty oraz prawidłowo wypełnić wniosek kredytowy, aby był on zgodny z faktycznymi danymi. W niektórych firmach pożyczkowych, istnieje sposobność przygotowania czeku już po trzydziestu minutach od czasu podpisania umowy. Jeżeli chodzi natomiast o klienta, to dysponuje on okresem siedmiu dni na to, aby z tego czeku skorzystać.

Alternatywa numer dwa – gotówka

Nie musisz decydować się na czek, który później zrealizujesz. Równie dobrze możesz skorzystać z opcji gotówki od ręki, która także zostanie Ci dostarczona przez firmę, z którą nawiążesz współpracę. W praktyce polega to na tym, że przybywa do Ciebie kurier, ale już z paczą, w jakiej znajduje się pełna kwota Twojej chwilówki. Takie udogodnienie proponuje chociażby dobrze znana marka Provident. W ich przypadku nie tylko dostawa pieniędzy odbywa się za pośrednictwem wysyłanego konsultanta, ale także i odbiór należności.

Alternatywa numer trzy – poczta

Jeszcze inną formą rozliczeń jest wizyta na poczcie. Możemy wtedy posiadać rachunek bankowy, ale na przykład nie chcieć go udostępniać osobom trzecim. Wtedy wybieramy opcję dostawy naszej kwoty kredytowej właśnie w oddziale poczty czy placówce firmy, o ile takowa znajduje się w naszym mieście. Przykładowo, firmą która na takie udogodnienia pozwala jest marka KredytOK. Wystarczy podać jedynie dane telefoniczne oraz imię i nazwisko, a konsultant skomunikuje się z nami sam, ustalając dalsze formy współpracy.

ZOBACZ TEŻ