Spośród wynalazków dwudziestego pierwszego stulecia, jakie przyjęły się naprawdę błyskawicznie i robią prawdziwą furorę u konsumentów ceniących nowoczesne udogodnienia, warto wyszczególnić między innymi e-booki. Są to nic innego jak swego rodzaju elektroniczne książki, czasopisma, publikacje, materiały dydaktyczne, w jakich rezygnuje się z druku standardowego na papierze, na rzecz nagrań audio. E-booki są bardzo proste do napisania, a przy tym stanowią formę ciekawego narzędzia marketingowego. Jak można zatem wykorzystywać je do promocji i reklamy? O tym więcej w części poniższej. Zapraszamy do poczytania naszych cennych wskazówek.

Jak pisać ebooki?

Jeżeli piszesz e-booka, naprawdę wiele zyskujesz. Po pierwsze, rozwijasz się, bo tworzysz i to nie jest forma odtwórcza, kopiowanie, mechaniczne pracowanie, ale stały wysiłek intelektualny i wykazywanie się non stop kreatywnością. Dobry e-book musi być napisany pomysłowo, bowiem jest ich na rynku aktualnie tak wiele, że w zasadzie ciężko jest się wyróżnić, trafiając w gusta czy zapotrzebowanie konsumentów, kiedy to nie cechuje nas oryginalność i nie przyświeca nam określona idea tworzenia naszego e-booka w jakimś konkretnym celu. Poza tym, e-book to sposobność sprawnego, innowacyjnego podzielenia się swoją wiedzą z potencjalną grupą Twych odbiorców, nierzadko stanowiących Twych obecnych czy przyszłych klientów. Wreszcie, nie da się ukryć, że autor solidnego e-booka zyskuje autorytet wśród użytkowników e-publikacji, zaś to jest z reguły równoznaczne ze wzrostem ruchu na stronie www. Tym samym zwiększa się sprzedaż, a do naszej kieszeni trafia o wiele więcej środków pieniężnych. Śmiało można zatem stwierdzić, iż e-book to nic innego jak łączenie tego, co pożyteczne, z tym co praktyczne.

A teraz kilka skutecznych porad na temat tego, w jaki sposób w ogóle zabrać się za pisanie ebooka, żeby był naprawdę wartościowy i wybił się na tle innych, podobnych form. Otóż zacznij od gruntownej analizy słów kluczowych, czyli tak zwanych metatagów. Do tego celu możesz wykorzystać chociażby narzędzie propozycji słów kluczowych jakie udostępnia wyszukiwarka internetowa Google, z jakiej to konsumenci korzystają zdecydowanie najczęściej, gdy chcą na coś konkretnego natrafić i pozyskać jakieś określone informacje. Co więcej, możesz także pozyskać w ten sposób temat, na który będziesz pisać, co jest bardzo pożądane w przypadku osób chcących tworzyć, mających zapał, umiejętności, wenę twórczą, ale którym brak wiedzy na temat tego, co jest aktualnie na tobie, jeżeli chodzi o określone zagadnienia, jakie użytkownicy e-booków lubią zgłębiać. Dzięki temu nie zostaniesz zmuszony do rywalizowania z miliardami podobnych publikacji, wybierając temat pożądany, lecz w pewnym sensie niszowy, na który nie ma zbyt wiele eksperckich serwisów.

Kolejna złota rada to bycie na czasie, a zatem śledzenie nowych oraz świeżych kwestii. Warto pozostawać ze swoim e-bookiem na topie, jeżeli chodzi o aktualność tematyki, ale bazować na swego rodzaju unikatowości – niech to, o czym piszesz czy kontekst danego zagadnienia, będzie tylko i wyłącznie u Ciebie w e-booku i nigdzie więcej. Istotne jest też, aby Twoja treść jaką umieszczasz na e-booku nie była laniem wody potocznie rzecz biorąc, ale okazała się publikacją bogatą, wartościową, wówczas staniesz się specjalistą w danej dziedzinie w oczach potencjalnych odbiorców.

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here